سوال های متداول – سوال از کاشی آنلاین

محصولات عرضه شده در کاشی آنلاین

پاسخ: بله ، قبل از مراجعه هماهنگی لازم صورت گیرد تا از موجود بودن نمونه اطمینان حاصل فرمایید .

پاسخ : به دلیل ماهیت کاری و وسعت زیاد فروشگاه مجازی و ارایه محصولات  کامل در کاشی آنلاین ، امکان رویت تمام کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت کاشی آنلاین قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

پاسخ : بله وجود دارد ، ارسال نمونه فیزیکی شامل هزینه یک کارتن از محصول و هزینه حمل و نقل می شود . جهت دریافت نمونه با دفتر فروش هماهنگ گردد .

پاسخ : با توجه به پویا بودن انبارهای کاشی و سرامیک ممکن است سفارش شما در انبار موجود نباشد که در این صورت کارشناسان کاشی آنلاین با شما تماس میگیرند و زمان دقیق تحویل سفارش رو اعلام می کنند و یا با انتخاب مشتری کاشی و سرامیک جایگزین ارسال میگردد و در غیر این صورت مبلغ پرداختی به حساب مشتری عودت خواهد شد .

پاسخ : هیچ محدودیت خریدی در کاشی آنلاین وجود ندارد و در صورت موجود بودن کالا در انبار به میزان درخواست مشتری ارسال می گردد .

پرداخت

پاسخ: همه مشتریان گرامی کاشی آنلاین می‌توانند مبلغ سفارش های خود را از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب ،به صورت آنلاین پرداخت کنند.

همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت کاشی آنلاین  وجود دارد.